نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش نقش بازی‌وارسازی در یادگیری مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 80-102]

ا

  • ارتباطات علمی تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]
  • ارزیابی مکاشفه‌ای بررسی کاربردپذیری وب‌سایت‌های نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
  • استان فارس بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 216-197]
  • استخراج دانش روش‌های یادگیری خودکار هستی‌نگاشت‌ها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 49-27]
  • استقرار مدیریت دانش ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانه‌های ‌عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
  • اشتراک ­دانش بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 216-197]
  • اطلاع‌درمانی تأثیر اطلاع‌درمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 134-114]
  • اعتماد تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]
  • اعتماد واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
  • اعتماد سازمانی واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
  • اعتماد سازمانی فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 26-5]
  • اعتماد فردی فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 26-5]
  • اعتماد نهادی فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 26-5]
  • اعضای هیئت‌علمی تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]
  • اعضای هیئت‌علمی واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]

ب

  • بازی‌وارسازی نقش بازی‌وارسازی در یادگیری مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 80-102]
  • بلوغ مدیریت دانش ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیت‌ـ‌عملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
  • بنگاه دیجیتالی اولویت‌بندی معماری مدیریت دانش خدمات ‌الکترونیک برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 152-135]
  • بهبود بهره‌‌وری بهبود بهره‌‌وری مدیریت دانش در کتابخانه‌‌های دانشگاهی: نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 67-50]
  • بی‌موبایلی ‌هراسی تأثیر اطلاع‌درمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 134-114]

ت

  • تسهیم دانش فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 26-5]
  • تشخیص اخبار جعلی نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
  • تعلق‌خاطر میزان تعلق‌خاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 89-68]

ج

  • جذب شناختی میزان تعلق‌خاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 89-68]
  • جذب گردشگر ویژگی‌ها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-153]
  • جو سازمانی بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 216-197]

ح

  • حل تعارض بررسی وضعیت سرمایه روان‌شناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]

خ

  • خدمات ‌الکترونیک اولویت‌بندی معماری مدیریت دانش خدمات ‌الکترونیک برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 152-135]
  • خدمات مرجع الکترونیکی امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 113-90]
  • خدمات مرجع دیجیتالی امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 113-90]
  • خدمات مرجع دیجیتالی مشترک امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 113-90]
  • خدمات مرجع مجازی امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 113-90]
  • خدمات مرجع مشارکتی امکان‌سنجی ارائه خدمات مرجع دیجیتالی مشارکتی در کتابخانه‌های مرکزی دانشگاه‌های سطح یک ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 113-90]
  • خودکارآمدی رایانه‌ای میزان تعلق‌خاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 89-68]

د

  • داده‌کاوی روش‌های یادگیری خودکار هستی‌نگاشت‌ها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 49-27]
  • دانشجویان نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تأثیر اطلاع‌درمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 134-114]
  • دانشگاه رازی نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]
  • دانشگاه­های دولتی ایران واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
  • دانشگاه‌های علوم پزشکی شناسایی شاخص‌های مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]

ر

  • راهنمای گردشگری الکترونیکی ویژگی‌ها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-153]
  • راهنمای گردشگری چاپی ویژگی‌ها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-153]
  • رضایت کاربران بررسی میزان رضایت کاربران از کارایی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 62-79]
  • رفتار کار نوآورانه بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 216-197]
  • روش تاپسیس ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانه‌های ‌عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
  • رویکرد اهمیت‌ـ‌عملکرد ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیت‌ـ‌عملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]

ز

  • زمان پیاده‌سازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زمان‌دار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]

س

  • سرمایه اجتماعی شناسایی ظرفیت‌ کتابخانه‌‌های عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
  • سرمایه اجتماعی تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
  • سرمایه‌های روان‌شناختی بررسی وضعیت سرمایه روان‌شناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
  • سواد اطلاعاتی نقش بازی‌وارسازی در یادگیری مهارت‌های سواد اطلاعاتی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 80-102]
  • سواد سلامت نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]

ش

  • شرکت کیسون ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیت‌ـ‌عملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
  • شرکت­های دانش‌بنیان بررسی تأثیر جو سازمانی بر اشتراک دانش و رفتار کار نوآورانه (موردمطالعه: شرکت‌های دانش‌بنیان استان فارس) [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 216-197]

ظ

  • ظرفیت شناسایی ظرفیت‌ کتابخانه‌‌های عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]

ع

  • عوامل اجتماعی و فرهنگی واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
  • عوامل ارتباطی واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
  • عوامل سازمانی واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]
  • عوامل فردی واکاوی عوامل مؤثر بر بی‌اعتمادی در میان اعضای هیئت‌علمی گروه‌های علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه‌های دولتی ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 103-124]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل اعتماد سازمانی و تسهیم دانش [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 26-5]
  • فرهنگ‌سازمانی تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]
  • فناوری معنایی روش‌های یادگیری خودکار هستی‌نگاشت‌ها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 49-27]
  • فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) میزان تعلق‌خاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 89-68]

ق

  • قصد اشتراک دانش تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]

ک

  • کارایی کتابخانه دیجیتال بررسی میزان رضایت کاربران از کارایی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 62-79]
  • کاربردپذیری بررسی کاربردپذیری وب‌سایت‌های نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
  • کتابخانه بررسی وضعیت سرمایه روان‌شناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
  • کتابخانه دانشگاهی شناسایی شاخص‌های مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
  • کتابخانه دیجیتال اولویت‌بندی معماری مدیریت دانش خدمات ‌الکترونیک برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 152-135]
  • کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی بررسی میزان رضایت کاربران از کارایی کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 62-79]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد میزان تعلق‌خاطر کاربران فهرست برخط دسترسی همگانی (اوپک) با توجه به نقش متغیرهای جذب شناختی، و خودکارآمدی رایانه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 89-68]
  • کتابخانه‌‌های دانشگاهی بهبود بهره‌‌وری مدیریت دانش در کتابخانه‌‌های دانشگاهی: نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 67-50]
  • کتابخانه‌های عمومی شناسایی ظرفیت‌ کتابخانه‌‌های عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
  • کتابخانه‌های عمومی تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
  • کتابداران بررسی وضعیت سرمایه روان‌شناختی کتابداران و رابطه آن با راهبردهای مدیریت تعارض [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 186-204]
  • کتابداران تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
  • کسب‌وکار اولویت‌بندی معماری مدیریت دانش خدمات ‌الکترونیک برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 152-135]
  • کووید19 نقش سواد سلامت در ارتقای توانایی تشخیص اخبار جعلی کووید19: مدل معادلات ساختاری [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 125-142]

گ

  • گراف زمان‌دار پیاده‌سازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زمان‌دار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
  • گردشگری ویژگی‌ها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-153]

م

  • مدل بازیابی خبرگان پیاده‌سازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زمان‌دار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانه‌های ‌عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
  • مدل مفهومی شناسایی شاخص‌های مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
  • مدل نیلسن بررسی کاربردپذیری وب‌سایت‌های نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
  • مدیریت دانش ارزیابی سطح بلوغ مدیریت دانش در شرکت ساختمانی کیسون با رویکرد اهمیت‌ـ‌عملکرد [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 5-23]
  • مدیریت دانش بهبود بهره‌‌وری مدیریت دانش در کتابخانه‌‌های دانشگاهی: نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 67-50]
  • مدیریت دانش شناسایی شاخص‌های مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
  • مرور نظام‌مند شناسایی ظرفیت‌ کتابخانه‌‌های عمومی با محوریت ایجاد سرمایه اجتماعی: مرور نظام‌مند [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 143-161]
  • مسئولیت اجتماعی تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]
  • معماری مدیریت دانش اولویت‌بندی معماری مدیریت دانش خدمات ‌الکترونیک برای کسب‌وکار در کتابخانه‌های دیجیتالی [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 152-135]
  • ممیزی دانش شناسایی شاخص‌های مدل مفهومی ممیزی مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 205-225]
  • منابع مرجع ویژگی‌ها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-153]

ن

  • نظام اطلاعاتی پیاده‌سازی مدل بازیابی خبرگان با استفاده از روش تحلیل معنای نهان و گراف زمان‌دار [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 226-245]
  • نظام پاداش تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]
  • نظریه داده‌‌بنیاد بهبود بهره‌‌وری مدیریت دانش در کتابخانه‌‌های دانشگاهی: نظریه داده‌‌بنیاد [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 67-50]
  • نگرش به اشتراک دانش تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]
  • نهاد کتابخانه‌های ‌عمومی کشور ارائه الگوی استقرار مدیریت دانش در نهاد کتابخانه‌های ‌عمومی کشور ایران [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 162-185]
  • نوموفوبیا تأثیر اطلاع‌درمانی بر نوموفوبیا در دانشجویان [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 134-114]
  • نیاز اطلاعاتی کاربران ویژگی‌ها و نقش منبع مرجع راهنماهای گردشگری چاپی و الکترونیکی در ایران [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 173-153]

و

  • وب‌سایت نشریات علمی بررسی کاربردپذیری وب‌سایت‌های نشریات تخصصی حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی بر اساس مدل نیلسن [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 44-61]
  • وفاداری اعضا تأثیر سرمایه اجتماعی کتابداران بر وفاداری اعضا با توجه به نقش میانجی مسئولیت اجتماعی کتابخانه‌های عمومی [دوره 13، شماره 1، 1402، صفحه 24-43]

ه

  • هستی‌نگاشت قرآن روش‌های یادگیری خودکار هستی‌نگاشت‌ها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 49-27]
  • هنجارهای ذهنی تأثیر عوامل فردی و سازمانی با نگرش و قصد اشتراک دانش و نقش آن‌ها در ارتباطات علمی: مطالعه موردی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های غرب کشور [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 196-174]

ی

  • یادگیری خودکار هستی‌نگاشت روش‌های یادگیری خودکار هستی‌نگاشت‌ها در حوزۀ مفاهیم قرآنی: مطالعۀ مروری دامنه‌ای [دوره 13، شماره 2، 1402، صفحه 49-27]